سبک آزاد

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

ایده عجیب ژاپنی‌ها برای آسان کردن کار با فبلت‌ها

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

این روز‌ها شاهد افزایش ابعاد صفحه‌نمایش‌ گوشی‌ها هستیم، این افزایش به حدی رشد داشته که گوشی‌هایی با ابعادی بزرگتر از یک گوشی معمولی و کوچک‌تر از ابعاد تبلت‌ها را با نام فبلت‌ها می‌شناسیم که دیگر نامی ثبت شده به حساب می‌آید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۳۰
عبدالرضا خواجه فینی

آنچه در مورد وایبر نمی‌دانید

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ق.ظ

این روزها بحث بر سر فیلتر نرم افزارهای چت و ممنوعیت استفاده از آن‌ها زبان زد مردم و سوژه خبرگزاری‌ها شده است. در این گزارش قصد داریم ذره‌بین دریچه را روی وایبر بیندازیم و کمی ریزبینانه‌تر به آن نگاه کنیم، شما کاربران عزیز هم همراه ما تا پایان این گزارش باشید چرا که می‌خواهیم نظر شما را بعد از انتشار مطالبی در خصوص این برنامه جویا شویم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۷
عبدالرضا خواجه فینی

ترفندهایی برای داشتن یک کلمه‌عبور قدرتمند

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ
اغلب افراد کلمه‌عبور حساب‌های کاربری خود را بر اساس رخدادها یا افراد مرتب با خودشان انتخاب می‌کنند. سال تولد خود یا اطرافیان، نام یکی از نزدیکان یا عبارت‌های بسیار معمولی و قابل هستند بخشی از این موارد هستند. کلمه‌عبور حساب کاربری اولین دفاع کاربر در مقابل حمله هکرها محسوب می‌شود. شکننده بودن این دفاع در واقع فرصت خوبی برای موفقیت هکرها به شمار می‌رود. با رعایت چند نکته ساده می‌توان کلمه‌عبورهای مطمئن‌تری برای حساب‌های کاربری داشته باشیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۵۵
عبدالرضا خواجه فینی